Her sabah ilk olarak camları açarım. Yatağı toplarım. Olduğum odadan başlar,salon mutfak dağınık yerleri toplarim. Bulaşık kaldıysa hallederim,çamaşırları duzenler toz alırım. Bunları heo yapiyorum pratikçe tabi cok detaylı değil. Her gün yaptığım için çok pis toz olmiyor. Ama tabi oğlum emekliyor oyuncaklar yerlerde heryerde o ayrı:)