Merhaba arkadaşlar bebeğim dokuz aylık ve altı aydan beri formül mama ve ek gıda beraber ilerliyoruz. Son bir aydır bebeğim formül mamayı sadece geceleri içiyor, biberonu bitiriyor. Gündüzleri zorla çok az içiyor. Sorum şu normalde iki yaşa kadar mama içmesi gerekiyor diye biliyorum ama alması gereken vitamin mineralleri sadece ek gıdadan alabilir mi? Formül mama yerine kaşık mama alsam bu ihtiyaçları karşılar mı?