4 ay 13 günlük bebeğim. 4. Ay aşısını yaptırdıktan sonra iyice uyku düzeni bozuldu. Aşırı huysuzlandı. Şimdi de üşütmüş burnu tıkalı öksürüğü var dün gece uyumadı hep meme istedi sabaha kadar emzirdim bugün yine aynı şekil hiç kendi başına uyumuyor ha bire meme için uyanıyor. Ne yapabilirim sizce?? Emziği de daha önce bırakmıştı tutmuyor