10 gündür kızımda bende dökülüyoruz. Tatil dönüşü ben grip oldum benden kızıma geçti. Benim gribim 2 güne geçti ama kızımin hala burnu çok tıkalı ve akıntısı var. Benimde bugün tekrarlamaya başladı kemiklerim ağrıyor çok fenayim öksürük vs. Doktora götürdüm kızımda öksürük ve ateş olmadifi için antibiyotik vs vermedi dolven verdi sadece. Yavrum burnu tıkanık diye mamasını bile içemiyor emzigini tutamıyor. Nasıl geçer bu hastalık anneler. 11 aylık kızım ek gıda alıyor varsa Koca karı tarifleriniz beklerim