Başlıktan anlaşılacağı üzere çok zorlandığımız bir döneme girdik yaklaşık bir aydır uykuya inanılmaz direniyor sallanıyor uykudan ama odaya götürünce başlıyor ağlamaya, hiçbir şekilde sakinleştiremiyoruz. Sadece ağlıyor çılgınca. En sonunda yorulup ayakta salliyoruz uyuyor. (Tabi bu arada odadan çıktığımız kucakta gezdirdigimiz dikkatini dağıtmaya çalıştığımız oluyor ama nafile)
Birde maalesef geceleri uyanmalar attı her döndüğünde ağlıyor uykuya devam için destek bekliyor bazen yine krizi tutuyor ve yorulana kadar ağlıyor. Yani gece saat farketmeden mutlaka bir iki kriz yaşıyoruz böyle. Anne baba olarak çok yorulduk ve 7 aylık hamileyim. Araştırmalar yapıyorum kitap okuyoruz doktora sorduk nafile. Ne yapacağımızı şaşırdık.
Bu durumu yaşayan varmı ?
Biri yardım etsin 🥹🥹🥹