Ceren55 benim kızım geç yürüdü 20 aylıktı. Fiziksel olarak hiçbir sıkıntı yoktu ama sırf düşmekten korktuğu için yürümüyordu . Çocuk doktorumuz önermişti. O zaman fırsat olmadı cocuk yürüyünce de erteledik ama suan sürekli takılıp düşüyor . Bazı hassasiyetleri de var . Orda sürekli aktivite yaptırıyorlar hoplama zıplama denge tahtasında yürütme, sallanma vs. Parkurlar . Duyu denge sistemi koordine oluyor böylelikle . Bir çok alanda, zor uykuya dalmadan tutun öfke krizlerine kadar bir çok problem böyle çözülüyor