Oğlum 1 yaşında ve 2. ye Allah korusun diyorum. O kadar zor bir bebek ki cinnetin eşiğine geliyorum artık. Allah isteyene versin ben almayım.Birde bu devirde de tek çocuk çok mantıklı çünkü maddi durumunuz çok iyi değilse zor. Okulu eğitimi dil öğrenmesi hobileri olmalı bunlar olurken diğerine maddi ve manevi olarak yetişebilinir mi orası var. Yeniden başa sarıp uykusuz geceler ağlamalar diş çıkarma dönemi ataklar falan iyi düşünün 😃