begumcapkan şuan bu yazı beni 5 ay önceki bana götürdü. Şuan bebeğim 7 aylık.
Aynı senin gibi kendi kendimi yiyip yiyip bitirdim şimdi okuyunca o günler aklıma geldi.
Öncelikle korkma , gazını çıkarmaya çalış baktın çıkmıyor iyi geceler oglusum de.
Bende hep reflude kafası bize gelicek şekilde yerini değiştirerek yatırdım, şekil bozukluğu olması diye.
Allah korusun ani ölüm riski kusma sırasında yutmasiyla oluyor, sen zzaten hem reflü hem yan yatirdiysan korkma.
Bide bu panikle büyük ihtimal sürekli bakıyorsundur. Kendi içini sıkma bu günler geçicek 🫶
En güzel haliyle geçsin inşallah, kolay gelsin çok ❤️