Benim bebeğim 45 günlük her gün atak halindeyiz koliği gazı kusmuğu hopp sabaha kadar dımtısss dımtıs devamke.ilk çocuğumda bu kolik üç ay sürmüştü bakalım ins bu o kadar sürmez lakin sonra da 4. Ay 6. Ay da zor.donemleri bitmiyor bunların büyüdükçe hep bir sorun bı rutin şaşmasi var amaaan olsun Allah sağlık versin hallederiz gerisini di mi ama??