aleksandralarossa Kızlar nasıl yıkıyorsunuz koltukları. Yeni makina aldım. Deterjan sıkıp ovmam mı gerekiyor yoksa direkt ıslatıp mı silcem ay çok acemiyim bu konularda lütfen yardım 🥲🥲🥲
aleksandralarossa aleksandralarossa koltuk yıkamacı gelmişti fıs fıs sıkıp silmişti ama çıkarmı kirler acaba o kadarla
Ezo44 aleksandralarossa ben cok lekeli ise öncesinde elimle siliyorm sonra makine ile üstünden geçiyorum
63_hulya_63 aleksandralarossa önce güzelce köpükleri bir koavaha yapıyorum lif gibi bir bezle foşur foşur üstüne lekenolan yere özellikle siliyorum gelişigüzel suyu bol verince okadar çok kie cikiyor bende o şekilde çekiyorum makinayla
hicpismandegilim aleksandralarossa Deterjan makinanın içine katılmıyor mu püskürtüp yıkayıp sonrada temiz suyla duruluyoruz biz
aleksandralarossa aleksandralarossa beybim hep bisiler döküyo diye makina aldm nasıl kullancam bilmiyorum 🤷♀️
aleksandralarossa Ezo44 mesela deterjanlı su mu yapıyorsunuz yapıyosanız neyle yapıyosunuz lütfen ayrıntılı anlatırmısınız çok ince ayrıntılıııı 🙈😌😌
isimsiz61 aleksandralarossa üzerine örtü alsan senin için daha kolay olurdu Bir ara bende halı koltuk tıkama mak alacaktım onlar suya deterjan koyuyor fıs fıs yapıp sonra duru suyla birdaha yapıyorlar hangi marka aldın
Nacafa Ben komşumun makinasını kullanmıştım. Deterjanlı su yapıp lif tarzı bir bezle sulu sulu sildim altından da makina ile çektirdim koltuklarımın rengi açıldı resmen jsndh
aleksandralarossa Nacafa hangi deterjan balım ya bende bu bilgiler sıfır malesef bende bembeyaz olsun istiyorum ama yetenek noo😄
cokcocuk Ben çok kirliyse bir kova deterjanlı su hazırlayıp siliyorum sonra makineyle çekiyorum eğer temiz de küçük birşey dokulduyse makineyle fırçalayıp çekiyorum
aleksandralarossa cokcocuk pis aşkım valla 1 yıldır ellenmiyo 🙈 çok teşekkür ettim yarın köpürtül köpürtük yapcam 😄
aleksandralarossa 63_hulya_63 ay çok teşekkür ederim yarın hemen bi lif kapıp köpürtüyorummmm. Hangi deterjanı kullanıyoruz bide tam olarak
Nacafa aleksandralarossa bende bilmediğimden makina sahibine sormuştum aspirin kullan o güzel temizliyor deyince onu kullandım içime de sindi😄
63_hulya_63 aleksandralarossa canım ben karışım yapıyorum Viking miydi neydi o marka pembe bişey bimde var ondan bide beyaz sirke biraz ekliyorum birazda boron bulaşık deterjanı bol bir köpük oluşuyor ama sonuç harika yani sandalyelerimi de böyle yıkadım mis gibi oldular hele koltuktan çıkan kiri görünce şok oldum.1 güne de kurudu tamamen akşam yıkadım ertesi gün kupkuru olmuştu hızımı alamayıp koltuklara surahiyle su döktüm 😂😂çektim mis
aleksandralarossa mommmmmmm kiwinin son çıkanını aldım cam silmeli olan kodunu hatırlayamadım. Almayı düşünüyosanız fiyatını çok iyi takip edin aşırı aşırı indirime giriyor çok makul bi fiyata aldö bnde
aleksandralarossa isimsiz61 örtü var aşkım da çocukla örtüde biyere kadar kiwinin kini aldm çok arastrdm kodunu hatırlamıyorum ama cam silme özelliği olan