Mirayy00 biz de 3. Ay kontrolünde altlar şişmişti, doktorumuz iki aya kalmaz çıkar dişleri demişti ve öyle de oldu.5 aylıkken çıkardı ilk dişlerini, şu an üstte 4 altta 2 toplam 6 dişimiz var, 8.ayımıza 3 gün var şu an.
Bu süreçte herşeyi ağızlarına götürler. Yatmadan önce streril gazlı beze anne sütünden damlatıp buzlukta donduruyordum yatmadan önce de o donmuş sütlü bezle damaklarını kaşıyordum. Dişliklerini yani diş kaşıyıcılarını da buzdolabına koyup öyle soğuk soğuk veriyordum. Soğuk havuç veriyordum. Geceleri ağlayarak uyandığı için de yanımda yatırıyorum memeler sabaha kadar açık. Uzunuzun ağlamıyor en azından uyanıyor hop meme uyuyor hemen. Böyle atlattık&atlatıyoruz diş çıkarma dönemlerini.