Merhaba arkadaşlar. 4 ay 28 günlük oğlum var sadece anne sütü ile besleniyor yani full time emziriyorum. Bugün sağ mememde acı ve yaklaşık 2 yumurta boyutu kadar şişlik/kitle gibi bir şey hissettim. Dokundukça acıyor, bir yere değince acıyor. Daha önce böyle bir şey yoktu bilmiyorum emzirme ile mi ilgili yoksa bugün biraz yüz üstü yattım ondan mı oldu acaba. Yaşayan var mı böyle bir şey