ekimannesi11 tosbiksmoms e devletten bakabilirsiniz çıkmış mi diye kızım Ekim doğumlu bize çıkmış. Kaydını yaptırdık
snyck tosbiksmoms nisan 2019lu kızım 3.kez anasinifina gidecek ve memnunuz kasim doğumlu olduğu için seneye 1.sinifa baslatmamak sizin elinizde baslayadabilir gitmeyedebilir genelde eylülden sonra doğanlar 1 sene daha geç gitse iyi oluyor
Melihakrds tosbiksmoms bağımsız anaokulları var onlar alıyor 3 yaştan itibaren benim oğlum 2021 li onu bile aliyorlar
tosbiksmoms sevilayallp bende öyle düşünüyorum ve 2 yıl göndermek bana saçma geliyor onun yerine bu yıl başka kursa seneye de anasınıfına diye düşünüyorum.
Ashellinko tosbiksmoms Geçen senede gitmişti benim kızım. Seneye karar vericem hala kararsızım 1.ci sınıfa başalyıp başlamama konusunda gerekirse 2 sene gidecek 💐
Dimplesbaby tosbiksmoms 1. Sınıfa almıyorlar değil o sizin isteğinize bağlı olur Ekim Kasım aralık doğumlulara hak veriyorlar istersen bir sene daha bekletebiliyorsun ama istemezsen seneye 1. Sınıfa kayıt ettirebilirsin
tosbiksmoms Dimplesbaby anladım,eğer yaşıtları ile olmaz ise göndermem ben zamanında erken başlamışım arkadaşlarım benden 1 yaş buyuktu adapte ve öğrenme surecim zor geçmiş annem öyle söylemişti.