helinsila salihaeroll valla babada doktorum 3 doğum yapabilirsin dedi ama bana iki yeter 3. Ye gerek yok🤣🤣son hakkımı kullanmiyorm
Selin_ferdi42 salihaeroll 7. Sezeryan yapan bile duydum ama 3 den sonra riskli yani 2. Sezeryanim çok kötü geçti benim korkuyorum açıkçası