birkadinbiranne Benim bebeğim 8 ay 10 günlük, 21:00 gibi gece uykusuna yatıyor ama sabaha kadar 4-5 kere emmek için uyanıyor hâla. Sizin bebişler nasıl? Uzun uyutmak için bi taktiğiniz varmı :)
aycavera birkadinbiranne benimde aynı aylarda ve sık uyanıyor bazen saat başı bazen 2 kere çok değişiyor yani. Dişleri şişmeye başladı belki ondan istiyor olabilir
birkadinbiranne @“KuzeyinAnnesi03”# KuzeyinAnnesi03 bizimki biberondan süt içmiyor malesef, ek gıda ve anne sütü olarak devam ediyoruz
birkadinbiranne aycavera hep böyleydik ya doğduğundan beri deliksiz 3 saat uyumamıştır , illaki 2 saate bir kalkıp emmek istiyor