Arkadaşlar kızım 2 yaşında ve beşikte rahat yatamıyor artık. Bizim yatağımızda uyutuyoruz sonra beşiğine koyuyoruz. Şimdi uzun vadede kullanabileceği bir yatak arıyorum. Altı çekmeceli montessoriler nasıl kullanışlı mı acaba? Yere sıfır olanlar değilde. Yada farklı bir öneriniz var mi acaba ?