Aleyunll Bugün farklı bir bebek bezi aldım uzun zamandır denemek istiyordum bebem natural ilgimi çekmişti alayım dedim kullanan memnun kalan var mı aranızda?
cbkckbr Aleyunll hiç memnun kalmadım çok ince bir bez baby turco ince geliyordu bize ondan da ince hemen doluyor ve pişik yaptı sık sık bez değiştirmek zorunda kalıyorum uygun olmasının bir anlamı kalmadı yani 🫠
uykusuzluklarinanasi Aleyunll üç gündür kullanıyorum. gerçekten muhteşemmiş ne kenarları sıkıyor bebeğimi ne de pişik yaptı. en başından beri kullansaymışım keşke dedim. çok doğru bi tercih olmuş umarım bebişinizde kabul eder💖
Hatice0910 Aleyunll Bende 1 aydır kullanıyorum bebeğim isal olduğumda bile taşma yapmadı çok memnunum
rose90546_ Aleyunll Bebem natural bence sleepy den ve baby turcodan çok daha iyi ilk etapta Prima kullanan biri olarak tesadüfen aldım ve çok beğendim hatta keşke en baştan bunu kullansaydim dedim