Kızlar kızım bugün gam tam 11 ayını bitirdi bir haftadır gündüz uykularına acaib direniyor hele ki ikinci uykuyu zor bela yaptırıyorum tek uykuya geçmek istiyor dicem ama 15-18 ay diyorlr henüz çok erken bugün mesela ilk gündğz uykusunu da çok geç yapıp 45 dk uyuyup 2 de uyanınca saat 6.30 da ağlamaktan helak olup uykuya daldı gece uykusuna yatırdım mecbur artık sabah beni 4 de mi diker ayağa 5 de mi Allah bilir 😫