40 çıkması için geceyi beklemek gerekiyor mu bilmiyorum ama sabahtan kızım ve kendim duş alırım. Arkasından Bi şükür namazı Kılarım Allahın izniyle. Sonrada annemi çağırıp, çocukları ona bırakıp soluğu kuaförde alicam😃 ben başka şeyleri çok saçma ve batıl buluyorum 😃