Kizimcimmm1 Eylülde doğum yapmış anneler bulunduğumuz şehir temmuz gibi hala çok sıcak ekim ayıda öyle geçer hastaneye hastaneden çıkışta evde ne giydirmeliyim sizler naptınız
2delibirarayagelmemeliydi Kizimcimmm1 ben uzun kollu zibinlar almıştım canım normal kalınlikta bide üstüne uzun kollu biseyler giydiriyordum bazen duruma göre sadece zibinla yatiriyordum üstüne muslin örtü ortuyordum
2delibirarayagelmemeliydi Kizimcimmm1 genede yeni doğan olduğu için uzun kollu zibin giydir aşırı sıcak değilse evin tulum almıştım ben ayaklı uzun kollu gene onun icinede kısa kollu zibin giydiriyordum