İyi mi yaptım kötü mü bilemedim ama artık o kadar rahatsız ediyordu ki… bitmeyen akıntılar, adet günlerimin uzaması derken sıktı artık beni. Psikolojik olarak orada bir şey olduğunu bilmek bile beni rahatsız etti ve çıkarttırdım. Prezervatif ile korunmaya devam edeceğiz 🤷🏻♀️ korkmuyor değilim kazara ikinci çocuk olur falan diye