Kızlar ben bundan 1 ay önce gece beslenmesini kestim aslında o zaman 3 günde alıştı sıkıntı yoktu sonradan hastalandı ateş uykusuzluk derken bu düzenim bozuldu tekrar 2 haftadır deniyoruz sürekli uyanıyor eski düzeni gibi 3 saatte falan 1 saat uğraştırıyor benfe gitmiyorum beni gördüğünde meme diye ağlıyor eşim zor ikna edip uyutuyor. Açıkçası ben bu sefer niye aynı şekilde yapamadım ve alışacak mı dersinizzzz bu arada 14 aylık olacak kızım