Minikkuzum1999 Deletedmom_220 kırkın çıkınca gel demişti bana gitmiştim gitmen gerek bence ameliyat yerine flan bakıyor
albaayrk Deletedmom_220 sağlık ocağına gitmiştim ben dikişler için kontrol amaçlı. Aile hekimi doğumdan sonra kadın doğuma kontrole gitmediğim 45. gün kadın doğuma kontrole gitmemi ve smear testi vermemi söyledi. Gitmenizde yine yarar vardır ama siz bilirsiniz
alparslaninannesi53 40ım çıktıktan sonra kontrole çağırmıştı beni. Sen çağırmasa bile kontrole gidip içini rahatlatabilirsin bence 😊
Deletedmom_220 altintopp @alparslaninannesi21 @Minikkuzum1999 Ay herkese 40 dan sonra gel demişler. Bi gideyim. Aklım kalmasın . Su içtiğim halde sanki idrar az geliyor. Bi baksın bağırsaklarıma ☺ Perinatoloji takipliydim. Kadın doğumamı yoksa perinatoloji ye mi gidicem
Zlm Deletedmom_220 tam hatırlamıyorum ama sanırım 1 ay kadar sonra gitmiştim iç dikislerime falan bakmıştı hatta içeride biraz kan kalmış diyip bı ilaç vermişti biraz daha kanamam olmuştu sonra