VahsiKelebek_ Kızlar bebeğim bu aralar ağzından nefes alırken iç çekerek alıyor böyle nefesini sıkıştırır gibi. Yeni öğreniyor sanırım ondan diye düşünüyorum hiç bu şekilde nefes almayı öğrenen bebek gören var mı? Yoksa başka bir şey midir
ikiprensesbebiss VahsiKelebek_ hatırlayamıyorum canım :/ bence doktora bir sor nefes darlığı gibi mi acaba
Quldeeennn VahsiKelebek_ ne kadarlık benim kızım 2.5 yaşında oda böyle yapmaya başladı ama ben de iç çekerek nefes alıyorum acaba benden mi gördü yoksa neden yapıyor bilmiyorum
VahsiKelebek_ ikiprensesbebiss ben de öyle olmasından korktum, acaba dedim yeni nefes almayı öğreniyor ondan mı? İlk cocugum o yüzden bilemiyorum onda öğreniyorum her şeyi şu an
VahsiKelebek_ elosdef ay tek degilmişim 😅 bennde öğreniyor diye bir şey demiyorum ama nefes olunca insan korkmuyor değil acaba nefes darlığı falan mı var diye dusundum
VahsiKelebek_ Quldeeennn benimki 6 aylık şu an ama şimdi biraz azalttı sanırım öğrenmek için yapıyordu