efecikgnr Kızlar 5 yaşındaki abimizden grip geçti sanırım sürekli hapsiriyor ne yapmam lazım büyüğü antbyotik verdiler öksürük var diye . Küçük olana ne yapmam lazım .
meryemceeeee efecikgnr valla 5.5 aylık grip oldu annem dut yaprağını kaynattı ılık olunca 1 çorba kaşığı kadar içirdi o kadar kısa sürede toparladı ki anlatamam zaten dut kurusunun öksürük ve enfeksiyon yapragının ateş düşürücü ağrı kesici özelliği var dene zarar gelmez .