Kızlar bebeğim 3 günlükken sarılık değeri 9 du sonra 14 günlükken tekrar bakıldı 7 ye düşmüştü şu an 17 günlük olduk 20 günlük olunca tekrar götürücem bakalım ben anlamadım sık sık da emziriyorum 2 saate bir ama neden az düşmüş ya en düşük sarılık değeri kaç olur ki ?