Yani açıkcası ben yaşadım veya yaşamadım diyemem çünkü benim kız ona alıştı ama arada meme de emmek istiyor.. Lansinoh falan denemiştim o mesela dik tutunca biberonu hemen süt akıtıyordu yani çocuğun emmesine bile gerek kalmıyordu ancak philipsin 1-2 biberon uç numaraları çocuğu zorluyor ve dik tutunca kendi kendine damlamıyor bana daha güvenli gelmişti. Ben sütümü sağıp veriyorum ama kızım arada meme istese de genel olarak biberonla içmek istiyor. Şimdiki aklım olsaydı asla biberona alıştormazdım ama meme ucum yok gibi bir şeydi çocuk sarılık olmıştu mecbur sağıp vermek durumunda kaldım öyle de devam etti..