gzmarc yakinda 5.ayimiz dolacak . Dis cikarma, atak haftalari , dönünce yuz ustu kalinca sinirlenme , emekleyemeyince sinirlenme , uykuya direnme , herseyin dikkatini cekmesi sonucu beslenme problemleri ..... arttirabilirim 😀😀😀😀
En guzel zamanlar ilk 3 aymış. Kolik bir bebek olmasina rağmen suan bunu söylüyorum. Simdi ne istedigini biliyor ve kandırmak mümkün olmuyor . Ne yemek yiyebiliyorum ne uyuyabiliyorum 😀