9 aylık bebeğim ek gıdasını pek yememesine rağmen şimdide mamayı kesti. Sütüm eskisi gibi çok yok yani tüm gününü sadece emerek ve 1-2 lokma ek gıdayla geçiştiremez. Mamaya tekrar nasıl döndürebilirim? Gece uyanır gözleri kapalı mama yer geri uyurdu ama şimdi uyanınca biberonu hisseder hissetmez geri itiyor. Gün içindede asla kabül etmiyor