36+5 de ikizlerim dünyaya geldi 26 Ağustos pazartesi ameliyatım çok güzeldi fakat ameliyattan sonra bir komplikasyon gelişti ve neredeyse rahmimi belki de hayatımı kaybedecektim allahtan doktorum çok tecrübeli biriydi ve hayatımı kurtardı sezeryan dan sonra 2. Bir ameliyat oldum rahmim kendini toplamadı alt kısmı özellikle kanamam durmadı çok kan kaybettim tekrardan kesim açıldı ve ameliyat oldum önce Spinal ile bebeklerimin mutluluğunu doğumuna şahit oldum sonra şoka girip kan kaybından Az kalsın canımdan oluyordum 5 tane kırmızı kan 2 tane beyaz kan aldım ailem eşim perişan oldu kapıda ve doğumda da yanımdaydı 5 dk ya gelir arkandan dediler eşime ben 6 saat sonra gittim neyse ki şükür hayattayım bebeklerime de kavuştum eşime de aileme de ama çok kötü durumdayım durup durup ağlıyorum sizlerle paylaşmak istedim. 🥹🥹🥹🥹😢😢😢