sndscimcime Merhaba bayanlar elimde fazladan hiç kullanılmayan beşik var 6 aylık hamileyim daha hiç kullanılmadı bana hediye beşik geldiği için aldığım beşik fazla kaldı yer olmadığı için satmak istiyorum uygun fiyata satabilirim bilginiz olsun.
helinsila sndscimcime bence bu besige fiyat yüksek biz ahşap beşik olduk o fiyata hemde buyuk cekmeceli yatağa da dönüşebiliyor
anneyimannea sndscimcime derken şunu demek istiyor arkadaş ben size açayım uygun fiyata satarım diyip aldınız fiyattan sadece ve sadece 350 TL aşağısına satıyorsunuz e millet o parayı size verene kadar gidip mağazadan alır
sndscimcime helinsila önceki yorumlarına baktım Eskişehir de yasiyomussun İstanbul’da o fiyata hayatta yatağa donusen beşik alamazsin
helinsila sndscimcime tabiki aldım 8 ay önce 3 bine park beşik o fiyata yani bu o kadarda kullanışlı değil En fazla 5 ay kullanılır yani ilk aylar için iyi ama dönmeye kalkmaya başladığı zamn kulanilmaz zatn
helinsila sndscimcime yani bilmiyorum artık orasını burda böyle uygun beşikler yalan söylemiyorum abartmıyorum da
helinsila sndscimcime yani tabiki doğru söylüyorsunuz ama ben 8 ay önce aldım suanki fiyatlad uçmuş durumda ben aldığım zaman 3)4 bin arasindaydi şuan iki üç katı
sndscimcime helinsila pazarlık payıyla 2.000 e indiririm diyodum zaten malum herşey pahalı o parayla bende bebeğin başka eksiğini alırım diyodum