Oylesinebirisi Kızlar reglim biteli 10 gün falan oluyor ve 2-3 gündür hafif lekenme tarzında akıntı geliyor bilmiyorum psikolojik durum mu ama gündüz ayrı akşam ayrı ayağa kalkınca bir halsizlik var bazen gözlerimi açamıyorum yorgunluktan bu durumu yaşayan var mı
Bssraa2 Oylesinebirisi ben yıllardır aynı durumdayım b12 düşüklüğü demir, d vitamini düşüklüğü var ilaç kullanıyorum düzeliyor sonra yine düşüyor maalesef düzenli beslenmek lazım herhalde ama siz yine de bir doktora gidin herkesin bir olmayabilir vücudu
melikeuraz Oylesinebirisi havalardan kaynaklı diye düşünüyorum şuan bu durum bende de var maalesef geçmiş olsun. Birde gün boyu çok yoruluyorum bebeğin emekleme ve yürüme aşamasında herseye koşmaktan birazda