kubra00k 1 hafta sonra 1 yaşında olacak . Okadar çok su içiyor ki. Evde sıcak değil öyle serin. Biberonu su dolduruyorum bitiriyor anında. Sonra tekrar içmek istiyor. Görense zanneder sanki çok yiyor. Zorla yemek yiyor azıcık zaten ya. Su’ya kafayı taktı
3kedili2bebekli kubra00k karnını suyla doyuruyor olabilir mi yemek yemiyor biberonla su içiyor artık suluga geçerseniz farkı anlar
Oylesinebirisi kubra00k canım ben hiç engellemedim aslında su dilini çabuk açar derler konuşması çabuk gelişir sıcaktan terliyırsa ondan da içiyor olabilir
ayrilbacim kubra00k benim kizim da öyle bir gecede 2 bibreon iciyor suyu ha biberonumuz cok büyük degil tabi ama çok iciyor herhangi bir sorun olacağını sanmıyorum ben ya
kubra00k 3kedili2bebekli canım var suluğu, her şeklini aldım inan pipetli yada normal suluk en iyilerini aldım ama onları istemiyor ağlıyor
kubra00k Oylesinebirisi çok terleyen bir bebekti zaten hep. Ama bukadar su içmesi nasıl olur bilemedim
3kedili2bebekli kubra00k normal bardak denediniz mi o biberondan içtiği için içiyor da olabilir çünkü