Meltemm90 kilo alımımız az olduğu için doktor bize vitamin verdi hipp mamaya geçtik birde iştahı baya açıldı şuan doktora sorabilirsiniz isterseniz, bbebeklerinde mama seçebildiğini duymuştum birkaç çeşit deneyebilirsiniz, biberon başlığını da sevmiyor olabilir