Aaah aaah ne çektim bebitomdan, kızım bebekken, kızımın 20 aylık olmasına 2 gün kaldı ve doğduğundan beri assssssla emzik tutmadı, hep midesini bulandırdı. Aldığım emziklerle emzik dükkyanı açabilirim o derece çeşit çeşit emzik aldım ama yok en en pahalısını ve normalde bütün çocukların tuttuğu emziği bile tutmadı. Biraz büyüdü dedim o zaman tutar uykuya geçerken denedim iki saniye tuttu sonrası yok almadı ağzına ve kızım ağlayan bi bebitoydu ve o zamanlar Homeoffice çalışıyodum ona rağmen tutturamadım. Şu an iyi ki tutmadı diyorum neden diye soracaksan bebitolar büyüyünce emzikten çok çok zor vazgeçiyorlar. Ve araştırmalara göre diş ve ağız yapısını değiştiriyormuş yada bozuyormuş🥲