zdda Kızlar merhaba 5 aylık bebeğim var dün gece çok ateşlendi dr götürdüm kan tahlili yapıldı ast ve alt birde gulukoz yüksek çıkmış sebebi ne olabilirki burnu akıyor ateslendiginden beri birde öksürüyor dr antibiyotik başladı
DevosMom zdda enfeksiyon, parazit, yakın zamanda geçirilmiş bir hastalık yüzünden calpol, dolven antibiyotik vs kullandıysanız yüksek çıkar. Oğlunun da yüksek çıkıyordu takipteyiz hala ama düşüse geçti bu ay itibariyle
maidesina Ne kadar yüksek mesela ? Referans değeri 50 idi benim oğlumun 70 di bebeklerde normal dedi dr. Ekstra bi ilaç kullanılmışsa antibiyotik vs değerler yüksek çıkar
mero_81 zdda belki ilacın etkisiyle öyle çıkmıştır mesela benimde hamileyken magnezyuma ve parola alerjim varmış karaciğer enzimlerim çok yüksekiyordu tabi en son iflas eşiğine gelmişti doğuma aldılar doğumda öğrendik bu alerji meselesi çünkü hamileliğim boyunca o iki ilacı sürekli kullanmıştım yükselme sebebi oymuş. Yani belki ağrı kesici ateş düşürücü gibi ilaçlara alerjisi olabilir çocuğunuzun
zdda mero_81 çok teşekkür ederim ama ilaç kullanmak zorundayım şuan ateşimiz sürekli inip çıkıyor ve burnu akıyor öksürüyor ablamız rahatsızdı sanırım ondan bulaştı inşallah hemen toplar cok üzülüyorum antibiyotik başlıcaz henüz çok küçük bu aylarda antibiyotik kullanımı ne kadar doğru onuda bilmiyorum