Kızlar buraya yazmıştım dondurucu alacağım diye. Profilodan aldım ama üründe çizik ve ezikler var. Servis gittikten sonra hemen baktım bunları gördüm aradık çektiler fotoğrafini ama değiştirirler mi? Hasarsız teslim aldım diye kağıt imzalatiyorlar ya bir sorun olur mu değiştirmezlerse moralim çok bozuldu hevesim kursağımda kaldı 😏