jsjsjensjs Bebegim eylülın 7sinde 4 aylik olcak ama hala cok kusuyor normalmi bu durumu yasayan var mı?
tontonanne jsjsjensjs biz durduk yere emme sonrası veys öncesi farketmeksizon şak diye yere üstümüze kusuyor
jsjsjensjs tontonanne valla mesela cok hareket ettirmiyom hazmetsin doye bi anda baya ksuyor her beslenme sonrasj
tontonanne jsjsjensjs bizim ki de öyle demişti kiloda problem yoksa yapacak bosey yok diye eğer aksi olsaydı reflu olabilir dediydi
HanneAda Alerjik bir bebek mi acaba ? Belki de reflüsü olabilir iki bebeğimden de ne çektim Allah bilir. Doktor ilaç da kullandırmadı ama 5. Aydan sonra yavaş yavaş geçti ikisinde de. İçin rahat etmezse yine de bir doktora göstermende fayda var 😊
jsjsjensjs HanneAda haftaya genel cerraha gitcez hem sunnet hemde bu durumu söyliycem kusmasa daha kilo alir bence ama cikartiyo🫠
jsjsjensjs tontonanne bilmiyorum ama kusması kotu ya birde ozellikle seciyor resmn temiz kiyafet giydirdigim an kusuyir😃😃