Ygz14 hala hemotolajiye gidip geliyoruz sırf bu yüzden. genetik testler falanda istediler bizden. ama öyle aşırı düşüklüğü yok gibi. düzenleme takip için yonlendirmişlerdir. bende sırf buyuzden 2 ayda bir b 12, d vitamini , demir ,ferritin her ayda tam kan hemogram testlerini yaptırıp kontrol edip öyle takviyeleri veriyorum. yakın zamanda hastalık geçirdiysede değerler çok oynuyor. doğumdan itibaren nötropenimiz var. neu degerimiz 200 lerde falandı. şimdi 1600 lerde . değerleriniz çok kötü gibi durmuyor . hematolojiye götürün en kısa zamanda yinede. biz ne desekte doktor en doğru bilgiyi verecektir.