nurkbra Kızlar bebeklerin yürümesi için tekerleme var ya duydunuz mu hiç? Çıktım cumaya,salladım selaya, çocuğum yürüsün gelecek cumaya. Denediniz mi hiç yürüdü mü bebekleriniz bende denemek istiyorum 😊
One-life nurkbra bunu bilmiyorum da kv de çok ağlayan bebeklerin ağzına cuma selası babasının ayakkabısını vurunca(hafif bi şekilde tabi) çok ağlamazmış deyip duruyo gülüyorum o söylerken ama gece çok ağlıyo denicem sanırım🤷♀️
nadidelifora nurkbra cuma günü sela ile ezan arasında yaptım bende. Ameller niyetlere göredir biz Allah’tan isteyelim de dedim sonuçta ne kaybederiz ki😊 uzun zamandır sıralıyordu zaten ikinci cuma yürüdü 11 ay 10 günlüktü.
asennaa One-life bizimki de salyası çok akan bebeğe dayının ayakkabısıyla ağza vurulunca geçermiş diyor fkfks illa ayakkabıyı yedirecekler çocuklara fkdkfkd