ogretmenanne2024 14 günlük bebeğim en fazla iki saatte bir emiyor en fazla 15 dk emiyor. Uyanık olunca da sürekli emiyor . Sizce kilo alması için yeterli mi. Çiş ve kakasını yeterli yapıyor
tontonanne ogretmenanne2024 15 dakika emiyorsa süper benim oğlum memede uyuyakaldiklari hariç 5 dk dan fazla hiç emdigini bilmem gelişimine güzel bez sayısı da normalde içiniz rahat olsun
araskuss ogretmenanne2024 benimde 24 günlük kuzum benimde max 15 -20 dakika merak etme kılo alıyorsa sıkıntı yok bazı bebekler daha güçlü emebliyor ya da biz annelerin sütü fazla tazyikli akabilir buda onların hızlı doymasına sebep olur o doymasa memeyi almaya devam eder zaten
Deletedmom_220 tontonanne ben mama veriyorum. Meme m’de uyuyor ne kadar emiyor bilemiyorum. Geri ne varsa sağıyorum. Sürekli aynı şey. Uyuyup duruyor o yüzden besleyemiyorum mememde