Merhaba kızlar birkaç gün önce 8 ayına yeni girmiş bebeğimin desteksiz oturtamadığı ile ilgili bir yazı yazmıştım . Bugğn kontrole gittik doktor b 12 eksikliği ile ilgili olabileceğini düşünerek test yaptı ama sonucuna bakamadı . Ben e nabıza baktım 120 diyor. Sanırım düşük … yorumlayacak sağlıkçı arkadaşlar var mı yarına kadar çatlarım 🙈 bi de yaşayan varsa ne yapılır nasıl gider süreç yardımcı olursanız çok sevinirim