ilenalemin tazecikanne45 benim üç aylık çok az aguluyor ben de istiyorum çok konuşsun da işte yavaş Yavaş olcak sanıyorum.sürekli de konuşuyoruz onunla
haticerva06 tazecikanne45 2 aylıkken başladı 3 aylık daha net dinliyor anlıyor sık sık göz teması kurup konuşmakta fayda var
haticerva06 haticerva06 konuşurken farklı sesler çıkarabilirsiniz sakince konuşup sonrasında şaşırmış gibi aa fln yapabilirsiniz mimiklerde net olmalı