Merhabalar oglum 22 aylik. Yuksek seslerden korkmaya basladi. Oncesinde bu kadar degildi
Ancak kepce kamyon sesi ornegin aglayacak gibi oluyor, kendini sıkıyor, kucagima gelmek istiyor. Bu durum normal mi yani ne yapmam gerekir bilemedim. Yine ayni durum araçlardan korkma icin de gecerli. Yol süpürme araci örnegin..uzaktan gordu sesini dahi duymadi ama kosarak gelip bacagima sarildi. Oncesinde boyle olmadigi icin tedirginim