melikeuraz Günaydın canım🌺 sözlerin için teşekkür ederim,sen de çok güzel yazmışsın. Dediğin gibi,aslında ne olacağımızı düşünürsek daha faydalı olabiliriz çocuklarımız için diye düşünüyorum. Kaynanamı pek sevmem bu arada,evden kovmuslugum dahi vardır evet ama halledilebilir şeyleri biz kendi aramızda hep halletmisizdir,önemli olan bu diye düşünüyorum..
Ne güzel bak sen de öğretmenmissin,çok kutsal mesleklere sahibiz aslında..Ben kpss hiç düşünmedim çünkü üniversite bitince zaten nisanliydik ve 1 sene sonra evlendik. Özel sektörde çalıştım hep,bebeğim henüz 11 aylık. Biraz büyüsün,sonra yine devam edeceğim mesleğime Allah’ın izniyle ☺️