4ay 25gunluk bebeğim var herseyden korkuyor en ufak bi hapsuruk oksuruk ben ve babası dışında herkese ağlıyor kendini asla sevdirmiyor babaannesine anneannesine hiçbir şekilde iç ceke ceke ağlıyor alışması için çok uzun saatler aynı odada durması lazım merak ediyorum bu aydaki bebekleriniz nasıl veya nasıldı