Bebeğim 8 ay 20 günlük hiçbir şey yemiyor. Bir çok yolu denedim ama olmuyor. Tek sevdiği şey labne. Onunla kandırarak yanında bir şeyler yedirmeye çalışıyorum ama 2 kasiktan sonra onuda anlıyor. Çok yoruldum ve üzülüyorum. Nasıl olacak böyle benim gibi olanlar var mı?