nisasevgili Burası bir Forum sitesi. Aynı zamanda uygulamamız var biliyorsunuz. Hem de kaç tane.. Forum için milyonlarca kaynak içeriyor her bilgiye her tecrübeye erişebiliyorsunuz. Uygulamanın içinde bir sürü özellik var 50 tane ek uygulama ındırmenıze gerek kalmıyor. Karşılığında hiçbir bedel ödemiyorsunuz. Reklam almadan nasıl dönecek bu çark? Sadece Forum kısmı için ayda binlerce dolar ödeniyor haberiniz var mı? Hatasız kullanın diye guncellemelere kaç bin dolarlar ödeniyor haberiniz var mı? Bırakın da en azından güçlü markalardan bunları sağlayalım, birazcık makul olun. Türkiyenin en büyük anne bebek platformu olarak Garanti BBVA’dan reklam almışız yazdıklarınıza bakın inanılır gibi değil..
Günümüzde böyle yerler reklamla dönüyor. Hatta reklam karşılığı hayatını sürdüren insanlar var. Bu kadar geriyi götürmeyin lütfen alışın böyle şeylere ya da sosyal medya kullanmayın.