Merhaba biz de dün tam 6 aylık olduk. Geçen haftadan beri her uykuya çok direniyordu normalde 3 uyku yapıyordu 2 saat uyanık kalıyordu. Dün 2. Uykusundan 3.30 ta uyandı bu sefer 8 e kadar dayanamaz diye 6.30 ta anca uyutabildim yarım saat uyudu 7 de uyandı. Bu sefer de gece 10.30 ta anca uyudu. Bugün şimdi ikinci uykusunu uyuyacak akşam 8 de uyutmayı deneyeceğim bakalım nasıl olacak. 2 uykuya düşmek için erken ama anlamadım 6. Ay atağı mıı yoksa 2 uykuya mı düşüyor. Siz ne yaptınız nasıl gidiyor