Kızlar oğlumda inek sütü alerjisi var sanırım test sonucu çıkmadı ama doktor neocate mama verdi .kullananlar ne durumdalar şikayetleriniz geçti mi ? Birde bu mama pahalı baya doktor yazıyor sanırım bittiğinde raporsuz satılıyor mu ? Bilgilendirebilir misiniz 🙏🏽